fredag 13. april 2012

Hint av Mint

Vårens trend er klær i pasteller og da særlig klær og tilbehør i fargen mint. Og den er jo så fin da! Jeg har alltid vært glad i pastellfarger, og mint er en nydelig og sommerlig farge.
Her hjemme har jeg noen få innslag av mint i interiøret. En rund pute fra Kremmerhuset i den fine mintfargen har blitt en favoritt i sofakroken på kjøkkenet.
 Også var jeg så heldig at jeg fikk en nydelig bukett med roser i dag, som passer perfekt inn i fargepaletten!Min favorittfarge på roser er denne støvet lilla :)
Denne fine lykten/vasen/fugleburet (kan som du skjønner brukes til mange ting :) ) kjøpte jeg for et par år siden hos Hilde Heimdal . Nå passer den perfekt inn i vårens/sommerens mint-trend! :)
Til og med minstejenta har blitt med på mint-trenden, i haremsbukse i mintgrønn velour fra Phister&Philina. De var litt forut for sin tid, for denne er fra høsten 2011. Har fortsatt noen få igjen i butikken på tilbud, se HER
En behagelig bukse å ha på, gir rom for beveglighet og ikke minst bleien.
Jeg har selv gått til anskaffelse av noe mint i klesskapet denne våren, nemlig dette kjempefine skjerfet fra Becksøndergaard, kjøpt hos Lille Himmel. Mitt nye favorittskjerf:)
Denne buksen fra Cubus er også et nytt innslag i vår-garderoben.
Husker det var en mint/pastell-periode også våren 2007. Da jobbet jeg på Cubus på Oslo City og  jeg handlet mange mint-fargede klær fra Cubus den våren. Men de kan jeg ikke finne igjen nå, så har sikkert gitt de bort...Har sagt det før og sier det igjen; ikke verdt å kaste noe, trender kommer tilbake!

Ønsker alle en strålende helg!

1 kommentar:

Joy sa...

Åååå... så läkkert!
Kan ikke si at jag har noe som helst mintfarget i huset - varken i klær eller interiør.
men jeg blev veldig inspirert av dine bilder.

Önsker deg en herlig helg! Klem Joy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...