fredag 1. juni 2012

Girls night in!

Med to små og èn stor prinsesse i hus, lever samboeren min i en rosa jenteverden. Her flyter det med smykker, hårpynt, barbiedukker, lipsyler/lipsglosser mm. Ikke så mye som tyder på at her bor en mann opp i det hele :)Og det seneste jenteinnslaget hos oss er små perler til å ha på neglene, såkalt Nail caviar (eller negle kaviar,men klinger best på engelsk )  Samboeren bare flira og rista på hodet når det kom i hus...jaja, morro for oss jentene ihvertfall! :)
Jeg klikket de hjem fra DENNE nettsiden.
Alltid litt skeptisk til å handle fra utenlandske nettbutikker, men de kostet bare 25 kroner for 12 småbokser, så tenkte at jeg ble ikke ruinert om det var noe snusk! (og de sender fraktfritt)
Fikk beskjed om at det kunne ta opptil 30 dager før jeg fikk varene, ble litt skuffa da, men ble fort blid igjen når de lå i postkassa bare 4 dager etter! :)
Så da ble det jentekveld og lakking av negler!

Jeg hadde igrunn ikke trengt å spurt hvilken farge Vida ville ha, standardsvar på fargevalg er fortiden ROSA!
Stella gikk for en rosa-lilla-kombo! 
Jeg driver å prøver meg litt frem, krever litt trening for å få det fint. Syns det kan bli litt mye å ha på alle fingrene, men en kul detalj å bare ha på èn eller to fingrer. 
Må jo bare bemerke at dette er helt amatørmessing (som dere kanskje ser), jeg er på langt nær noe flink til å legge neglelakk, så bildene er jo bare for å vise hva det går ut på. :)
Og jeg har jo nullogniks tålmodighet til å vente på at lakken har tørket, så det blir alltid merker og hakk på neglelakken min...Og med disse perlene må man ihvertfall ta seg tid om det skal bli fint.
Kan gjerne forklare hvordan jeg gjøre det, men enklere å se det i praksis HER
Men for min del er dette stort sett bare til spesielle anledninger. For det er ikke lenge dette holder seg fint når gjøremålene i hverdagen skal gjøres.
Da gjenstår det bare å støvsuge kjøkkengulvet som er fult av miniperler :)

Ha en finfin fredag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...