fredag 27. juli 2012

Tja...ikke så verst!

Kabeltrommelen som jeg tidligere har skrevet om, har jeg nå rullet inn på stua!Jeg passet på å gjøre det mens samboeren var ute å trente, ellers hadde det vært store protester på å få en slik trommel inn i huset!

 Han oppdaget at trommelen var borte fra garasjen, og han fikk vite at jeg hadde trillet den inn på stua, da var det endel fnys og himling med øynene. Jeg pyntet den litt, slik at den skulle ta seg litt bedre ut, og ventet spent på dommen fra samboer da han kom inn i stua. Og gjett om responsen fra han kom overraskende på meg; "Jo, var ikke så ille som jeg så for meg, passet fint med fargene....bare litt dumt at det er lett å få flis i tåa..."
Laaangt i fra den reaksjonen jeg ventet meg. Jeg så for meg at han sukket tungt, enda mer fnysing og be meg trille den ut igjen og at det ikke kom på tale....om den blir værende gjenstår og se. Men han har helt rett; passer fint i fargene:

Enig?

Skrive blogginnlegg; check
Potetgull og fredagskos next!

1 kommentar:

Industriell Chic sa...

Den ble jo kjempe fin! Skikkelig stilig :-)
Helene

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...